FAQ

Bestelling

Heb je een product gevonden dat je zou willen? like bestellen? Super goed! Klik op het product, selecteer de kleur en het aantal.

Wil je de rest van de producten bekijken? Klik vervolgens op 'toevoegen aan winkelwagen'. Let op: de producten in uw winkelwagen worden niet voor u gereserveerd! Wanneer u alle gewenste producten in uw winkelwagen heeft geplaatst en u wilt uw bestelling plaatsen, klikt u op de 'winkelwagen'-knop in de rechterbovenhoek van uw scherm om naar de winkelwagenpagina te gaan. Hier kunt u wijzigingen aanbrengen in uw bestelling of doorgaan met het betalen van uw bestelling.

Zou jij like het product bestellen en direct betalen? Klik op 'nu kopen', je wordt direct doorgestuurd naar de betaalpagina.

 

Nee, maar het is wel makkelijker natuurlijk! Omdat je al je eerdere bestellingen kunt zien en een verlanglijstje kunt maken.

 

We zullen ons uiterste best doen om onze producten zo snel mogelijk weer aan te vullen. Wanneer het door u gewenste product nog steeds uitverkocht is en u zou like om er zeker van te zijn dat je er op tijd bij bent als het weer aangevuld is, stuur ons een e-mail om te preorderen!

 

Dit kan meerdere redenen hebben. Soms is de reden dat je gegevens niet goed zijn ingevuld, daarom is het goed om te controleren of je alles goed hebt ingevuld. Als dit het geval is en je bestelling nog steeds niet kan worden geplaatst, neem dan contact met ons op en we helpen je graag verder!

 

Oeps! Misschien is de bevestigingsmail in je spambox terechtgekomen of heb je per ongeluk een fout gemaakt bij het invullen van je e-mailadres?

Als je de bevestigingsmail nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact met ons op en we helpen je graag verder!

Dat is helaas niet mogelijk, dus zorg ervoor dat je al je gegevens en de bestelling controleert voordat je je bestelling afrondt.

 

We helpen je graag verder, neem dan contact met ons op via de chat.

 

Betaling

Wij gebruiken de volgende betaalmogelijkheden:
  • iDEAL 
  • Paypal 
  • Klarna 
  • creditkaart

U kunt uw code invoeren op de winkelwagenpagina. Mocht de kortingscode niet werken, neem dan contact met ons op!

 

Als u niet zeker weet of uw betaling is gelukt, controleert u eerst:

- uw eigen bankrekening om te controleren of het bedrag is afgeschreven
- uw geplaatste bestellingen in uw persoonlijke account van de webshop, hierin ziet u of de bestelling is betaald en succesvol is verlopen.
Mocht u na het controleren van het bovenstaande niet zeker zijn, neem dan contact met ons op!
 

Ja! Heb je een bestelling geplaatst, maar wacht je nog op je orderbevestigingsmail? Check je spambox. Helaas komen ze soms hier terecht. Heb je de mail na een uur nog niet ontvangen en zit hij niet in je spambox? Neem contact op!

 

We helpen je graag verder, neem dan contact met ons op via de chat.

 

Bezorging

We zullen er alles aan doen om u de snelst mogelijke levering te geven. We zijn echter ook afhankelijk van verschillende postkantoren. Als je je bestelling voor 14.00 uur plaatst (op werkdagen), doen we ons best om deze dezelfde dag nog te verzenden.

De gemiddelde levertijden zijn:

1-4 werkdagen:
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland, Ierland.

1-8 werkdagen:
Bulgarije, Denemarken, Estland, Finland, Griekenland, Hongarije, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden.

 

Dit is afhankelijk van de grootte van uw pakket. Als het door de brievenbus past, wordt je zending zo verzonden. Anders wordt het per pakketdienst verzonden.

 

In Nederland heb je GRATIS verzending. Als uw bestelling hoger is dan € 50,- en uw bezorgbestemming België of Duitsland is, is uw bezorging ook gratis!

Is je bestelling onder de €50,- of heb je een andere bezorgbestemming, dan delen we de bezorgkosten en betaal je:
België: €4,95
Duitsland: € 6,05
Luxemburg: € 8,55
Denemarken, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Slowakije, Spanje, Tsjechië: € 12,99
Finland, Hongarije, Ierland, Polen, Portugal, Zwitserland: €15,99
Bulgarije, Estland, Griekenland, Letland, Litouwen, Roemenië, Slovenië: € 22,49
 

Ja, dit kan het geval zijn aangezien dit piekperiodes zijn voor alle postkantoren. Postkantoren hebben vaak een vertraging in hun bezorgtijd. Het kan dus zijn dat onze werkelijke levertijd afwijkt van onze gebruikelijke levertijd.

 

Wij verzenden binnen de EU!

 

Als je je bestelling al succesvol hebt geplaatst, maar per ongeluk het verkeerde adres hebt ingevoerd: neem dan contact met ons op. In het geval dat uw bestelling nog niet is verzonden, kunnen we uw adres nog wijzigen.

 

Ja, dat kan (behalve brievenbuspost)! Er wordt een track & trace e-mail verzonden naar het e-mailadres dat u invult in het gedeelte met factuurgegevens.

Heb je na 2 werkdagen nog geen track & trace e-mail ontvangen? Het kan in je spambox terecht komen. Staat het er niet bij, neem dan contact met ons op via de chat!

 

Omdat we verschillende postkantoren gebruiken, zijn we ook afhankelijk van hen. Het kan zijn dat ze een probleem of vertraging hebben in hun verzending en uw verzending kan hierdoor later zijn.

Mocht je je bestelling echter na 8 dagen nog niet hebben ontvangen, neem dan contact met ons op, dan kijken we hoe we je verder kunnen helpen.
 

Was uw bestelling incompleet/onjuist/beschadigd toen u deze opende? Neem binnen 14 dagen contact met ons op en we helpen je zo snel mogelijk verder.

 

Cadeaubonnen en bijtringen (vanwege hygiëne) kunnen niet geretourneerd worden.

 

We helpen je graag verder, neem dan contact met ons op via de chat!

 

Retourneren

Was uw bestelling incompleet/onjuist/beschadigd toen u deze opende? Neem binnen 14 dagen contact met ons op en we helpen je zo snel mogelijk verder.

Zou jij like om uw bestelling om een ​​andere reden te retourneren? Neem dan eerst contact met ons op. Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als aan de volgende voorwaarden is voldaan:

- U heeft contact met ons opgenomen
- Uw artikel moet in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking
- Er is een geldige reden om het product te retourneren
- Het is geen cadeaubon of bijtringen (niet-retourneerbare artikelen)
- We hebben uw retourverzoek geaccepteerd
Na acceptatie van je retour sturen we je een retourlabel per post.

U kunt uw bestelling helaas niet ruilen. Wanneer aan de bovenstaande voorwaarden is voldaan, kunt u het product retourneren en, indien geaccepteerd, zullen wij u het geld terugbetalen dat u hebt betaald voor het geretourneerde product. Hierna kunt u uw product opnieuw bestellen.

De kosten van retourneren zijn voor de klant.
 

Nederland: €6,15
België, Duitsland: €13,25

Estland: €26,-
Finland: €20,75
Frankrijk, Oostenrijk: €14,25
Griekenland: €25,25
Ierland: €21,-
Italië: € 24,50
Luxemburg: € 13,50
Slovenië: € 20,25
Slowakije: €19,25
Spanje: € 23,75
Tsjechië: €16,-

 

Cadeaubonnen en bijtringen (vanwege hygiëne) kunnen niet geretourneerd worden.

 

Was uw bestelling incompleet/onjuist/beschadigd toen u deze opende? Neem binnen 14 dagen contact met ons op en we helpen je zo snel mogelijk verder.

Zou jij like om uw bestelling om een ​​andere reden te retourneren? Neem dan eerst contact met ons op. Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als aan de volgende voorwaarden is voldaan:
- U heeft contact met ons opgenomen
- Uw artikel moet in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking
- Er is een geldige reden om het product te retourneren
- Het is geen cadeaubon of bijtend (niet-retourneerbare artikelen)
- We hebben uw retourverzoek geaccepteerd

Na acceptatie van je retour sturen we je een retourlabel per post.

U kunt uw bestelling helaas niet ruilen. Wanneer aan de bovenstaande voorwaarden is voldaan, kunt u het product retourneren en, indien geaccepteerd, zullen wij u het geld terugbetalen dat u hebt betaald voor het geretourneerde product. Hierna kunt u uw product opnieuw bestellen.

De kosten van retourneren zijn voor de klant.

 

We helpen je graag verder, neem dan contact met ons op via de chat!

 

Garantie

Door de scherpe prijzen kunnen wij geen garantie geven na ontvangst.

 

We helpen je graag verder, neem dan contact met ons op via de chat!

 

Producten & collectie

U kunt uw kortingscode invoeren op de winkelwagenpagina. Hulp nodig? Stuur ons een chatbericht!

 

We helpen je graag verder, neem dan contact met ons op via de chat!

 

 

Korting & acties

U kunt uw kortingscode invoeren op de winkelwagenpagina. Hulp nodig? Stuur ons een chatbericht!

 

  • Het is niet mogelijk om meerdere codes voor 1 bestelling te gebruiken
  • Shoptegoed kan niet worden gebruikt in combinatie met een andere kortingscode
  • Shoptegoed moet binnen 1 bestelling worden gebruikt, het tegoed dat je niet gebruikt tijdens je bestelling wordt niet bewaard
  • Als je meedoet aan een winactie (om shoptegoed te winnen), accepteer je automatisch dat we je naam delen op onze Instagram-pagina
  • Kortingscodes kunnen niet worden herberekend/gebruikt voor bestellingen die al zijn betaald of voltooid
  • Kortingscodes kunnen niet worden toegepast op sale artikelen of giftcards helpen je graag, neem dan contact met ons op via de chat!

  • Kortingscodes kunnen niet worden herberekend/gebruikt op bestellingen die al zijn betaald of voltooid.
  • Als je een product hebt besteld, dat later in de aanbieding komt. We kunnen de kortingscode niet meer toepassen of het verschil terugbetalen.
  • Tijdens een uitverkoop kunnen de prijzen verschillen, hierbij geldt (ook) dat de wijzigingen in korting niet kunnen worden toegepast of terugbetaald.
  • Tijdens uitverkoop of andere acties kan de levertijd variëren.
  • Kortingscodes zijn niet van toepassing op producten in de uitverkoop of op cadeaubonnen.
  • Wordt uw verkooporder betaald met achteraf betalen? De gebruikelijke betalingstermijn geldt nog steeds, ook al kan er vertraging optreden in uw verzending of levering. helpen je graag, neem dan contact met ons op via de chat!

We helpen je graag verder, neem dan contact met ons op via de chat!

 

Account

Wanneer u een account aanmaakt, kunt u uw geplaatste of eerdere bestellingen zien. Bovendien kun je een verlanglijstje maken en blijven je gegevens natuurlijk bewaard. Zo kunt u tijdens uw volgende bezoek veel sneller uw bestellingen plaatsen.

We helpen je graag verder, neem dan contact met ons op via de chat!